Pages

Gleder meg til jeg skal bli sleazy landlord!

Fyfaaan jeg gleder meg til jeg skal bli 43 år gammel sleazy landlord.

Først skal jeg bli en direktør i et firma med et idiotisk navn.
Så skal jeg kjøpe et gammelt hus fra 50-60-tallet, som ikke er gjort noe med siden den gang. Det skal være med spygrønn trappeoppgang, en konstant eim av gammelt loft og verdens styggeste hage. Dette skal jeg eie, og eie sammen med kompisen min. Vi kaller oss et sameie. Det er fint for skatten. Så skal jeg flytte inn i andreetasje. Der skal jeg regjere i mitt sleazerike! Bare vent å se!

For jeg har nemlig et loft. Jeg er ikke så veldig handy at det gjør noe, men jeg skal da få fiksa opp noen provisoriske løsninger der oppe, slik at jeg kan leie det ut! Studenter er bra vettu, de tar hva som helst. Badekar på kjøkkenet? Jaaaada. Ikke no problem. Litt vannskader gjør da ikkeno. Det er jo bare mitt hus! Det gjør ikke noe at leiligheten ikke blir godkjent for utleie. Jeg liker å snylte litt på samfunnet!

Også gleder jeg meg til jeg skal lokke søte små studiner til å leie loftet. Det blir enkelt for det er bare å ta en ganske lav leie. Studenter tar jo hva som helst, bare det er billig. Så, når jeg endelig har fått en lekker liten sak på kroken, og hun har signert kontrakten, DA kan jeg begynne å gjøre min primæroppgave her i livet, nemlig SLEAZE.

Jeg gleder meg til jeg skal foreslå oljemassasje til leieboeren der oppe på loftet. Stakkar, hun er jo sikkert kjempeensom! Hun har sikkert aldri blitt håndtert av en EKTE mann, en som meg. Også, når hun takker nei, så er det sikkert bare fordi hun ikke helt tør. Så da må jeg bare kjøre på. Ringe henne non stop uten grunn, bare for å slå av en prat - "hvordan går det med deg på hybeln din?" At hun er avvisende merker jeg ikke engang! Jeg veit hun vil ha meg! Jeg må bare ringe ofte nok, kanskje stå å hamre på døra hennes klokka 0200 en natt og skrike navnet hennes også. Det kan hun nok ikke motstå. Hmmm kanskje jeg skal sende henne en melding midt på natta og? Spørre om hun vil ha litt besøk, hvisduskjønnerhvajegmener ;) ;) ;) ;) ;)

Gleder meg til hun skal nedi vaskekjelleren og. Da skal jeg passe på at jeg "tilfeldigvis" har et ærend der nede. Det er jo perfekt, for der er det jo ikke lys heller. Jeg gidder jo ikke skifte lyspærer og sånn. Jeg er jo bare en skarve huseier!! Det blir så fint, hun kommer sikkert til å kaste seg over meg der nedi mørket, mellom skitne sokker og nytromlet sengetøy. Men når hun ikke gjør det, så må jeg skynde meg å ringe henne når hun er i hybelen sin igjen, må bare finne på noe å mase om først. Hmmm jeg kan jo late som jeg har et DØDSVIKTIG ærend oppe på hybelen, sånn at hun slipper meg inn så vi kan ha SWEET SWEET LUVIN' der oppe. Jeg ringer og spør om jeg kan komme opp å se på plantene hennes! Fyfaen mann, du er genial! Hvem kan vel motstå det?!?

Gleder meg til jeg skal sitte med pikken min i handa mi, og ikke skjønne noe. Jeg har jo gjort ALT riktig? Er hun dama lesbisk eller!?! Hva er problemet hennes liksom? Jeg husker hun som bodde der før jeg, jeg fikk hvertfall overfalt henne litt den gangen kjøleskapet hennes var kaputt. Hun ropte riktignok " kom deg vekk fram meg", men det var jo bare hard-to-get-oppførsel.

Nei, jeg tror jammen jeg skal prøve å sende henne en melding igjen jeg altså, hun savner meg sikkert. Skjønner noen hvordan hun kan motstå meg?!?



Ikke jeg heller!

btemplates

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar