Pages

Gleder meg til jeg blir som Vixen!

Fyfaan jeg gleder meg til jeg blir som Miss Vixen.
Først skal jeg selge sjela mi. Reise til NY og henge med alle de kule folka, de rette folka.
Så skal jeg sitte på en nyoppstarta bar i Oslo, som stinker maling og har tempurmadrasser som sofaputer og være høylytt og snakke om alle de koole folka jeg møtte i NY. Junkies, posers, wannabees, moviestars, DJs, VJs, eventmanagers, dragqueens, transsexuals, shemales, hipsters, artists og free spirits. Og ja. Jeg skal bruke akkurat de ordene, og casually slenge de ut med påtatt amerikansk aksent. For NY er jo mitt andre hjem, det er liksom der sjela mi ligger da.

Så skal jeg sitte der med to av vennene mine, prate som jeg eier hele jævla verden, og ikke la vennene mine slippe til, for de er jo ikke like fete som meg, de har jo ikke opplevd en brøkdel av det jeg har opplevd her i verden. Dessuten er jeg jo bare venner med de fordi de er så jævla pene. De er mine beste accessoirer.

Etter å ha prata om hvor fet jeg er i noen timer skal jeg gå over til å, som den avdanka wannabeen jeg er, prøve å få meg en spillejobb på denne nyoppstarta bula som stinker Jotun jævla Terrasebeis. Ja, jeg må passe på å fortelle innehaveren at jeg egentlig spiller i NY, men nå er jeg på "ferie" i Norge, så jeg kan jo nedverdige meg til å spille på den nyoppstarta, folketomme sjappa.(Sannheten er at jeg ikke har hatt en spillejobb på 9 måneder, og den siste spillejobben jeg hadde var i bryllupet til morra mi som gifta seg for 6. gang). Ja, jeg spiller ikke noe drittmusikk som techno altså. Jeg spiller FUNK og JAZZED UP stuff, skikkelig dansemusikk liksom. Som folk blir glade av!! Wohoooo!

Også gleder jeg meg skikkelig til jeg skal trippe rundt i den utrolig stygge fake-fur jakka mi, den har såklart leopardmønster, men det som gjør den så koool er at leopardmønstret er BLÅTT. Siste fra NY, I promise. Og du syns den er stygg bare fordi du ikke har peiling på mote og FASHION slik jeg har.

Også gleder jeg meg til å avslutte blogginnegg hurtig fordi nå ringer agenten min, og lurer på om jeg vil være med på en EVENT, eneste jeg trenger å gjøre er å være der, så alle de folka som ikke er HASBEENS som meg har noe å le av.

Tuddles girlfriens!



Vil du lese mer om det fantastiske livet mitt? Tenkte det ja!

 Kilde: Hipster.no

btemplates

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar