Pages

Gleder meg til jeg skal bli udugelig Tusenfrydansatt!

Fyfaan som jeg gleder  meg til jeg kommer i puberten.
Da skal jeg faen meg få meg jobb på Tusenfryd az! Fyfaan det blir så fett az, få 40 kroner i timen for å stå å se ut som ei forvirra burhøne lzm!

Jeg og reggisen min (som er nystramma for anledningen) skal selge mat til barnefamilier med skrikerunger som ser ut som sulte fugleunger der de sitter i barnevognene sine og gaper og gulper. Foreldrene er så desperate etter å få stilna kjeften på krapylene sine, så de merker ikke hvor udugelig jeg er i jobben min.

For når de bestiller mat og drikke gidder jeg ikke høre etter hva de egentlig sier. Jeg bare slår inn ett eller annet i kassa. Så må jeg spørre om igjen om hva de egentlig skulle ha. 5 ganger. Da blir det riktig, tror jeg... Oi. De vil visst ha maten sin og, de sier de har ventet i 1 time. Faen som de maser ass!! Jeg får høre med en av de 14 andre som står bak disken sammen med meg, men som ikke gjør noe annet enn å prøve å unngå øyekontakt med noen av kundene som har begynt å lage kø som går to ganger rundt hele parken. Men ingen av oss kan svare på hvor maten er blitt av. Jeg får prøve å ringe lederen min og spørre. Jeg må få hjelp av 3 andre med å slå riktig nummer. Faen så sure folk er, faen kan de ikke bare lage sin egen jævla mat hvis det er så jævla viktig lzm?

Fyfaan det blir bra når jeg og reggisen min skal stå å se tomt ut i lufta og se helt idiotisk hjelpeløs ut hvis noen spør meg om hvor saltet er. "Saltet? La meg høre med modullederen min!" Kanskje får de svar om et kvarter.


Så når maten endelig blir servert er det ikke det kundene ba om som kommer på bordet. Overpriset pizza og øl er digg da, kan de ikke bare vært fornøyd med at de i det hele tatt får noe?


Hoderegning suger jeg skikkelig i, så jeg må stadig ta opp mobilen min og regne med den. Faen så stress ass, kan ikke folk bare betale med kort? Jeg gidder ikke ta kassa ass, jeg får be hun ene jeg jobber med som kan det om å gjøre det, selv om hun er opptatt. Kundene får bare vente ass, jeg gidder ikke regne i hodet.


Fyfaan som jeg gleder meg til å starte i sommerjobben min på Tusenfryd ass!!!!!!!


btemplates

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar