Pages

Gleder meg til jeg blir som rosa onepiecegutten!

Fyfaaen jeg gleder meg til jeg skal miste all sans for mote, miste helt begrep om hva som er akseptabel bekledning og oppførsel her i verden. Faaan va bra det skal bli!

Da skal jeg ikle meg en snerten rosa onepiece, og gå rundt og se ut som en liten drittunge med røde roser i kinnene og snørra hengende og slengende fra snyteskaftet. Det er ikke en onepiece slik som de utrolig kooole kidsa på vestkanten har, det er en slik billig knock-off, men det gjør ikke noe. Jeg er jo så kortvokst og kompakt at barneavdelinga på Cubus dekker alle mine bekledningsbehov. Det er ikke så farlig å vaske denne onepiecen heller, den er kanskje mer grå enn rosa, men det er bare hott!

Så skal jeg subbe rundt på skolen med Harry Potter-brillene mine og smile det fårete smilet mitt til alle jeg ser. Jeg skal GLO også. Det liker jeg kjempegodt.

Når jeg sitter på lesesalen skal jeg forstyrre alle rundt meg med å sitte å fikle med to terninger mot bordet. Det er såååå fin lyd. Jeg blir beroliga i hodet mitt av den lyden, den får meg til å glemme at jeg pappa solgte meg til knarkere for å dekke gamblinggjelda si.

Jeg skal påta meg ansvaret for å sjekke at ingen spiser i biblioteket på skolen. Ingne har gitt meg oppgaven, jeg bare gjør det. Fordi jeg er en likandes kar! Hvis jeg ser noen som spiser skal jeg gå bort til bibliotekarene og sladre. Hver gang. Det er jo ikke lov!! Men å sitte å kaste terninger mot bordet i  mange timer - det er lov! Det står hvertfall ikke noe skilt om at det ikke er det!!

Og det blir så fint når jeg skal trøkke meg på stolen vedsiden av folk, selv om det er masse ledige stoler andre steder i lokalet. Jeg liker å trøkke på folk. Skape litt stemning. 

Jeg takker den rosa onepiecen for det fine livet mitt. Den gir respekt. Jeg merker at folk responderer på den. Fyfaaan så bra det blir å bli rosa onepiecegutt!




btemplates

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar