Pages

Gleder meg til jeg blir en middelaldrende selger med utsikter!

Fyyyy faaaaen som jeg gleder meg til å bli en middelaldrende selger uten peil!
Ingenting skriker "made for life" som å være selger over 30 år.
 
Egentlig er jeg en suveren selger, det er iallefall det jeg sier til meg selv i speilet hver morra.
Jeg koser meg masse på jobb, alle er liksom kompiser med meg. Alle de kule gutta i 20-årene digger å high-five meg og alle de 20-år gamle lekre selger-bertene digger meg for utseendet mitt.
Godt at hu kjerringa jeg var gift med før tok feil, da hun sa jeg minte henne om en steinbit i måneskinn.
Kjerring. Godt jeg kommer fra en god familie, for etter skilsmisseoppgjøret tok kjerringa nesten alt.
Takket være fattern fikk jeg heldigvis sikra meg en leilighet på Ekeberg for 3,5 mill. Har tre soverom og alt, tilfelle jeg får meg med noen smårips hjem, eventuelt døtrene mine kommer på besøk.
Ikke at de ringer meg eller kommer for å besøke meg. Men tilfelle. Er nok bare tenårene. Jenter er jo sånn.
 
Fy faen, det blir så bra. Jeg er så jæææævlig god på jobb. Igår ringte det ei dame fra backoffice og sa at hun hadde mailet meg flere ganger fordi jeg hadde gjort flere av salgene mine på feil måte.
Jeg bare sa jeg skulle fikse det, haha, lurte henne skikkelig. Jeg aner jo ikke hvordan man svarer på mail engang. Sucker! I fjor var det jo greit, da hjalp jo en av de 20-år gamle jentene meg med å legge inn salga riktig.
Jeg veit jo hvordan man skal gjøre det, men hvorfor gidde liksom? Skjønner ikke folk at golf golf golf, champagne og shopping er det beste i verden?
Husker da jeg var i London, Trafalgar Square og shoppa, var så fett! Chablis og østers til lunsj, superdigg, så at flere av de heite jentene som gikk forbi digga måten min.
Det var jo så fett at jeg til og med la inn kommentarer med store bokstaver i flere shopping-forum.
 
Gleder meg dritmasse til å dra på ferie og, blir nok golfferie i skotland eller luksuscruise. Må bare ringe faderen først. Hadde jo egentlig salg forrige måneden som skulle dekke cruiset, men de dustene på backoffice skjønner jo ikke at jeg egentlig har gjort alt riktig. Idioter!
 
Ingen skjønner at jeg er så suverent vellykka, hvem andre kan skryte av de skreiv kommentar på Tiger Woods-forumet da han ble pappa sist, liksom? Faen, jeg og Tiger Woods er close, altså. Elsker golf.
 
Lærte meg nytt triks i går, forresten, jeg bare går rundt med laptopen åpen på armen og så tror folk at jeg er superbusy, supereffektiv og on point. Akkurat som folk sa da jeg gikk på Treider, og BI.
On point. Det er meg.
 
Jævlig godt å være meg.
 
Gleder meg til femtiårsdagen min om to år, blir dritbra fest. Skal invitere alle venna mine, blir så fresht. 1200 venner, altså. Fett!
Damene kommer jo bare til å åle rundt meg. Alle digger meg. Jeg er on point.
 
 
 
 -rølpefaen

btemplates

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar